اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

تجلیل از فرماندار و رئیس برتر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در آیین مجازی بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

در آیین مجازی بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور استاندار و مدیر کل کتابخانه های عمومی  و به صورت مجازی درکتابخانه مرکزی یزد برگزار شد، از فرماندار شهرستان مهریز و دو نفر از کتابخوانان برتر تجلیل شد.

مراسم بیست و هشتمین دوره  گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با شعار «دانایی، مانایی»  روز پنج شنبه 29 آبان به دلیل تاثیرات ناشی از بیماری کرونا از طریق ارتباط زنده با تمامی شهرستان های استان یزد از طریق صفحه اینستا گرام اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد و در بستر اسکای روم  برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی رقیه دوست فاطمیها مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد در پاسداشت زحمات و تلاش های کتابداران خدوم و دلسوز  باهدف تربیت نسل کتابخوان آغاز شد از فرمانداران ، کتابخوانان برتر، کتابداران ، خیرین و سایر فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی استان یزد تجلیل شد.

در این نشست محمد علی طالبی، استاندار ضمن تقدیر از زحمات کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی بیان داشت: بیماری کرونا آسیب های مختلفی در حوزه های گوناگون وارد کرده است و در این حال فرصت های گوناگونی را هم به وجود آورده است و یکی از این فرصت ها پرداختن به کتاب و کتابخوانی است. در دوران کرونا و در ایام فراغت حاصل از این بیماری و خانه نشینی ، مطالعه کتاب  می تواند بخشی از خسارت های ناشی از این بیماری را جبران کند . 

گفتنی است در این برنامه از رضا زارع زاده، فرماندار و زهرا زارع عصمت آباد کتابخوان برتر کتابخانه عمومی سمسار و عطیه خراسانی کتابخوان برتر کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی شهرستان مهریز تقدیر شد.

شهرستان مهریز دارای 11 کتابخانه عمومی است  و در حال حاضر فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی برگزار می شود . علاقمندان با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کتابخانه های عمومی مهریز با آدرس mehriz_pl  می توانند با برنامه و خدمات کتابخانه های عمومی همراه شوند.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی