اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

برگزاری اولین دوره خوشنویسی خط تحریری ویژه فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان مهریز

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ

اولین دوره مسابقه خوشنویسی خط تحریری ویژه فرهنگیان و با هدف تکریم مقام معلم، عصر روزهای سه شنبه و چهارشنبه،20 و 21 اردیبهشت ماه سالجاری در کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان مهریز اجرا و آیین تجلیل از برگزیدگان در روز چهارشنبه،4 خرداد ماه سالجاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، در راستای برنامه های خلاقانه با هدف شناسایی کتابخانه های عمومی به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی ، مسابقه خوشنویسی خط تحریری ویژه فرهنگیان با        برنامه ریزی و مدیریت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز و همکاری انجمن خوشنویسان و آموزش و پرورش شهرستان و بخش هنر مرحوم علی ابویی کتابخانه شهید مطهری با شرکت 80 نفر از فرهنگیان در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

محمد دهقان،فرماندار؛ مصطفی زارع زاده،معاونت فرماندار و جمعی از مسؤلین این شهر از روند اجرای مسابقه بازدید نموده و  از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، تقدیر و تشکر نمودند.

محمد دهقان ، فرماندار، اجرای برنامه های خلاقانه و فرهنگی و آشنایی مردم با محیط کتابخانه های عمومی را  مهم دانست و بیان داشت: هرچه برنامه های فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی در جامعه رواج یابد به تبع آن آسیب های اجتماعی کمتر شده و مردم اوقات فراغت خود را با مطالعه به ویژه مطالعه کتاب های مفید پر خواهند کرد.

فرماندار در ادامه با اشاره به  اینکه اهالی فرهنگ و هنر دارای مسوولیتی بزرگ در میهمن اسلامی هستند افزود: با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باید در راستای جذب مخاطبین کوشید.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در این باره اظهار داشت: این اداره با هدف ارتقای کتاب و کتابخوانی و در راستای  توسعه زیرساخت های لازم جهت پیوند مردم باکتابخانه و ایجاد و تقویت مشارکت اجتماعی  در نظر دارد به طور فصلی، مسابقات بزرگ فرهنگی را برگزار نماید. اولین دوره این مسابقات به مناسبت هفته معلم در  بخش هنر مرحوم علی ابویی کتابخانه عمومی شهید مطهری با موضوع  خوشنویسی خط تحریری برگزار شد که با استقبال زیاد معلمین شهرستان قرار گرفت. که در نهایت با رای داوران از 80 اثر دریافتی ،21 اثر برگزیده و قابل تقدیر شدند و در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان در روز چهارشنبه، 4 خرداد ماه سالجاری از برگزیدگان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

گفتنی است در این مسابقه، زهرا زارع زاده از دبستان انقلاب اسلامی؛ آسیه صمیمی فر از دبیرستان دوره اول حجتیه و افسانه ظهوری از هنرستان الزهراء به ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.

در پایان این مراسم از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، داوران و دست اندرکاران برگزاری مسابقه ،قدرانی و تجلیل شد.

همچنین در این مراسم ، اثر هنری  سیدرضا حسینی، دبیر بازنشسته رونمایی شد و این اثر به بخش هنر کتابخانه شهید مطهری اهداشد.


  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی