اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

آیین تجلیل از کتابداران روستایی شهرستان مهریز

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ

آیین تجلیل از کتابداران روستایی با حضور امام جمعه دهستان بهادران،معاون سیاسی،امنیتی فرماندار،بخشدار مرکزی مهریز و رییس اداره کتابخانه های عمومی ، روز دوشنبه ،23 آبان در روستای بهادران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، در این نشست که به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد از از کتابداران روستاهای گردکوه،عصمت آباد،بهادران،مدوار و میرک آباد تجلیل شد .

در ابتدای  این مراسم، حسینی زاده، امام جمعه بهادران، مطالعه کتاب را امری سرنوشت ساز دانست که گاهی می تواند حتی در اخلاق و رفتار روزانه فرد نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی  اظهار داشت :امروزه کتاب و کتابخوانی از مقوله های مهم فرهنگی کشور ما محسوب میشود،جایگاه و نقش کتاب و کتابخوانی در ارتقا سطح فرهنگی جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این امر وظیفه و رسالت متولیان امر را در ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه افزون می کند.

مصطفی زارع‌زاده معاون سیاسی،امنیتی فرماندار مهریز هم در این جلسه در زمینه اهمیت اجتماعی کتاب و کتابخوانی گفت: بی هیچ تردیدی یکی از معیارهای پیشرفت جامعه سروکار داشتن مردم آن جامعه با کتاب است. و باید  در ابتدا کتاب و کتابخوانی را از خود و خانواده خود شروع کرد.

مسعود خلیلی بخشدار مرکزی مهریز نیز در این مراسم بیان داشت:کتابداران،کتابخوانان و خیران ،چراغ کتابخوانی را روشن نگاه داشته اند

وی در ادامه گفت:جا دارد در این فرصت از تلاش‌ها و دلسوزی‌های تمامی کتابداران، کتابخوانان، خیران و مسئولان همراه و همدل با کتابخانه‌های روستایی تشکر کنم .چرا‌که همه این  عزیزان چراغ کتابخوانی را در بخش مرکزی  و کشور روشن نگاه داشته‌اند.

سعید قریشی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در این جلسه اظهار داشت: کتابداران روستایی با ارائه طرح های بدیع و ارزشمند در رابطه با کتابخوانی در ارتقای فرهنگ کتابخوانی و توسعه فرهنگ مطالعه روستائیان تلاش نمایند.

در پایان همچنین از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و رابط فرهنگی شهرستان هم تجلیل شد.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی