اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی غدیر

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ق.ظ

مراسم قرعه کشی مسابقه کتابخوانی غدیر, صبح روز دوشنبه 27 مرداد ماه در محل شهرداری به صورت زنده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز ، به مناسبت دهه امامت و ولایت و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و پرکردن اوقات فراغت مردم در روزهای خانه نشینی کرونایی ، اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان با همکاری شهرداری مهریز مسابقه غیر حضوری کتابخوانی غدیر از کتاب " غدیر حقیقتی بر گونه تاریخ " را  برگزار و مراسم قرعه کشی برگزیدگان مسابقه در محل شهرداری  با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی  و شهردار مهریز به صورت زنده در پیج اینستاگرام اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز برگزارشد.

قریشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت و همراهی شهرداری مهریز در برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی بیان داشت: مسابقه کتابخوانی مجازی غدیر دردهه امامت و ولایت برگزار که از بین شرکت کنندگان از استان های یزد، اصفهان، قم و تهران، 125 نفر جواب صحیح را ارائه نمودند.وی افزود با اطلاع رسانی قبلی مراسم قرعه کشی صبح روز دوشنبه 27 مرداد ماه راس ساعت 9 صبح  در محل دفتر شهرداری  توسط فضای مجازی بصورت زنده برگزار شد که به قید قرعه به 10 نفر  از برگزیدگان کارت هدیه اهدا می شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات کتابخوانی در فصول و مناسبت های مختلف و با حمایت و پشتیبانی نهادهای فرهنگی شهرستان  خبر داد.

اسامی برندگان این مسابقه به شرح ذیل اعلام می شود.

1- حسین زارع زردینی                                                   6- حسین دهقان

2- سید جعفر میر طبایی                                                 7- مهدیه زارع بیدکی

3- مهدیه حکیمیان                                                        8- کاظم دهقانی زاده

4- سکینه دهقان                                                          9- نجمه عبد العظیمی

5- احمد ابویی مهریزی                                                  10- سید نبی میر طبایی

 

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

تجلیل از شماری از خبرنگاران فعال رسانه های گروهی توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ

به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از شماری از خبرنگاران فعال در حوزه فرهنگ و کتابخوانی با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، روز چهارشنبه، 15 مرداد ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری مهریز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز ، مراسم روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، با  حضور روسای اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز و فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از اصحاب خبر و رسانه  شهرستان برگزار گردید.

سعید قریشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاش‌آنان در انعکاس مطلوب خبرهای کتابخانه های عمومی شهرستان و احساس مسئولیت در ایجاد انگیزه و امید به ارتقای فرهنگ کتابخوانی و مطالعه به ارائه گزارشی از آمار و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و کتابخوانی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در فضاهای مجازی شهرستان پرداخت.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان دغدغه های اصلی حوزه خبرنگاری و اطلاع رسانی شهرستان پرداخته و خواستار توجه و حمایت های مادی و معنوی  مسئولان شهرستان شدند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات 6 نفر از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگ و کتابخوانی قدردانی شد .

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه ؛ دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز با امام حمعه شهرستان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز به مناسبت هفته احیای نمازجمعه، روز یک شنبه، 5 مرداد ماه سالجاری، سالروز اقامه اولین نمازجمعه ، با امام جمعه شهرستان مهریز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ، امام جمعه شهرستان در این دیدار و به مناسبت هفته احیای نماز جمعه،  ضمن  قدردانی از همکاری و حضور پرشور مسوولان در اقامه این فریضه الهی افزود: نمازجمعه مظهر شکوه امت اسلامی و محفل آگاهی و روشنگری و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که در 5 مرداد سال 1358 و به فرمان امام خمینی(ره)، اولین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی، نقش موثری در افزایش بصیرت و دانش افزایی مردم با انجام برنامه های شاخص کتابخوانی و معرفی کتاب های مفید و ارزشمند انقلابی دارند و باید در شرایط روز کرونایی به این مقوله توجه ی ویزه ای شود.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ضمن تبریک سالروز اقامه اولین نمازجمعه، از همراهی امام جمعه و ستاد نمازجمعه شهرستان در حمایت از فعالیت های فرهنگی و بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان ، قدردانی و تشکر نمود.

وی همچنین در این نشست صمیمی، به فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان همچون برگزاری نشست های کتابخوان، معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی در فضاهای مجازی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم، هدیه ای از جانب اداره کتابخانه های عمومی مهریز به امام جمعه شهرستان تقدیم شد.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز