اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

به میزبانی کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز اولین همایش «مشاوره کنکور هنر» شهرستان برگزار شد

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ق.ظ

همایش «مشاوره کنکور هنر» به همت خانواده خیر مرحوم علی ابویی مهریزی و با حضور جمعی از دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان در روز سه شنبه 24 دی ماه در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان مهریز، این کارگاه مشاوره با حضور محمد جواد برزگر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز، سعید قریشی؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، سیدکاظم حسینی؛ مدیر کل آموزش و پرورش مهریز؛ حسن زارعیان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از دانش آموزان و مشاوران مدارس مهریز و به همت خانواده خیر مرحوم علی ابویی مهریزی در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

محمدجواد برزگر معاون فرماندار مهریز ضمن اشاره به راه اندازی بخش کتب هنری و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی در این بخش توسط خانواده خیر مرحوم علی ابویی مهریزی بیان کرد: همت خانواده این خیر در برگزاری کلاس های مختلف هنر و همچنین کارگاه های آموزشی و مشاوره ای یک نمونه از وقف نوین است که می تواند در حوزه هنر مشکلات هنرجویان و علاقه مندان به هنر را رفع کند.

برزگر در ادامه سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه مشاوره اظهار داشت: کارگاه های مشاوره در جهت مشاوره صحیح توسط متخصصان دلسوز برای دانش آموزان می تواند نگرانی های خانواده ها و همچنین نتایج خوبی را برای این عزیزان و همچنین مدارس شهرستان به ارمغان آورد.

قریشی رئیس اداره کتابخانه های مهریز برگزاری این همایش را در کتابخانه نمادی از تعامل خوب بین کتابخانه ها و مدارس مهریز اعلام کرد و گفت: در هفته کتاب دانش آموزان مهریزی به عضویت کتابخانه های شهرستان درآمدند و حضور این دانش آموزان و شرکت در فعالیت های مختلف فرهنگی و آموزشی، کتابخانه ها را تبدیل به پایگاه فرهنگی در شهرستان کرده است.

سعید قریشی در ادامه افزود: مسئولان و کتابداران ما ارتباط بسیار خوبی با مدارس دارند و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرح ها و برنامه های متنوعی همچون نشست های کتابخوان مدرسه ای، جمع خوانی، معرفی کتاب، نمایش نامه خوانی و کارگاه های آموزشی به همت کتابداران در بسیاری از مدارس برگزار می شود.

سید کاظم حسینی، مدیر کل آموزش و پرورش مهریز با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی و مشاوره ای کنکور هنر افزود: کارگاه های مشاوره ای کنکور راهکار خوبی برای آمادگی بیشتر دانش آموزان و استفاده بهینه از فرصت ها در جهت شرکت در کنکور سراسری است.

حسینی نیز به اقدام نیک خانواده مرحوم علی ابویی در جهت برگزاری این کارگاه اشاره کرد و گفت: خیر فرهنگی به معنای کمک به مسائل فرهنگی و هنری بسیار اندک است و لذا، خرسندیم که در شهرستان مهریز کار خیر فرهنگی دغدغه خانواده مرحوم علی ابویی است و با برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای نیازهای دانش آموزان و هنرجویان مهریزی را رفع می کنند.

گفتنی است این کارگاه با تدریس «ناهید حاتم پور» از مشاوران برجسته آموزش و پرورش استان یزد در حوزه هنر به مدت سه ساعت و با حضور جمعی از دانش آموزان پایه دوازدهم در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز برگزار شد.  

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی