اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

نخستین کارگاه آموزشی تربیت دینی فرزند در کتابخانه عمومی مهر بهادران برگزار شد

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

«کارگاه آموزشی تربیت فرزند» با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین احسان اکبری»  و با همکاری کانون فرهنگی شهید حمید سیاهکلی، در محل کتابخانه عمومی مهر بهاردان در روز شنبه 25 خردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه ­های عمومی شهرستان مهریز، مریم منگلی، مسئول کتابخانه عمومی مهر بهادران از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی تربیت دینی فرزند خبر داد و گفت: سلسله کارگاه های آموزشی تربیت دینی فرزند با حضور اعضای فعال کتابخانه و با همکاری کانون فرهنگی شهید حمید سیاهکلی به صورت هفتگی در کتابخانه برگزار می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین احسان اکبری با تشریح مباحثی همچون اصول تربیت دینی فرزند، اهداف تربیت دینی فزند، ابزار و فنون تربیت دینی و آسیب شناسی تربیت دینی به آموزش مخاطبان می پردازد.

حجت الاسلام اکبری در این کارگاه با اشاره به اهمیت تربیت دینی فرزند بیان کرد: آیات و روایات موجود همه حاکی از آن است که دین اسلام به امر آموزش و همچنین تربیت دینی به صورت ویژه اهمیت زیادی می دهد. اما آنچه در آموزش و تربیت دینی با توجه به ویژگی خاص آموزه های دینی و مسایل تربیتی اهمیت دارد، استفاده از روشهایی است که بتوان به اهداف تعیین شده نایل آمد.

وی، در ادامه گفت: نهاد خانواده به عنوان اولین کانونی که کودکان در آن پرورش می‌یابند، نقش اساسی در امر تربیت دینی دارد. بنابراین، تربیت، تکلیفی است که در گام‌های اول به عهده والدین است و قابل فرو گذاردن نیست و رشد و تعالی فرزندان متوقف بر ادای به موقع و درست این تکلیف توسط خانواده است.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی به جهت استقبال مخاطبان به صورت هفتگی در محل کتابخانه عمومی مهر بهادران برگزار می شود.


  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی