اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

بازدید فرماندار جدید مهریز از کتابخانه های عمومی روستایی مهر بهادران و حاج علی اکبر محبوبی گردکوه

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

فرماندار جدید مهریز و همچنین بخشدار مرکزی مهریز و امام جمعه دهستان بهادران از کتابخانه های عمومی روستایی مهربهادران و حاج علی اکبر محبوبی گردکوه دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه ­های عمومی شهرستان مهریز، رضا زارع زاده مهریزی، فرماندار جدید شهرستان مهریز به اتفاق مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی مهریز و با همراهی حجت الاسلام میرزا محمود فتاحی، امام جمعه دهستان بهادران از کتابخانه های عمومی مهر بهادران و حاج علی اکبر محبوبی گردکوه دیدن کردند.

 فرماندار جدید مهریز، در این بازدید اظهار داشت: نقش خیرین در هر جامعه ای بسیار ارزنده و مهم است. بدون شک حمایت این قشر از کتابخانه های عمومی، منشاء خیر و برکت برای بخش فرهنگی خواهد بود.

فرماندار مهریز، احداث کتابخانه عمومی گردکوه توسط حاج علی اکبر محبوبی خیر این مجموعه را ارزشمند خواند و بیان کرد: امروزه با توجه به پیشرفت دانش های بشری و نیاز نسل جوان به تحقیقات و پژوهش های علمی، توسعه فضاهای کتابخانه ای در هر شهر و روستایی احساس می شود و خوشبختانه خیرین با ورود به این عرصه سبب تحول و تا حدودی رفع کاستی ها شده اند.

زارع زاده مهریزی، همچنین، انتخاب روستای گردکوه در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب را ستودنی دانست و گفت: تلاش مسئول کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی در راهیابی به دور نهایی این جشنواره قابل تقدیر است و از وی خواست تا با همت بیشتر، شاهد حضور باشکوه تر و پایدار این کتابخانه روستایی در سال های آتی در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز باشیم.

علیرضا محسنی، مسئول کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی گردکوه نیز ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور فرماندار و دیگر مسئولان مهریزی در کتابخانه روستای گردکوه، به تشریح فعالیت های فرهنگی و کلاس های آموزشی این کتابخانه پرداخت.

فرماندار مهریز، پس از بازدید از کتابخانه عمومی گردکوه، با همراهی بخشدار و امام جمعه دهستان بهادران، از کتابخانه عمومی مهر بهادران نیز دیدن کرد.

زارع زاده مهریزی، در جمع اعضاء کتابخانه مهر بهادران بیان کرد: کتاب رکن اساسی فرهنگ و از نیازهای مهم جامعه است، وی، در ادامه گفت: هیچ تمدنی بدون کتاب نمی‌تواند شکل بگیرد و دوام داشته باشد، به همین منظور باید بیش از پیش به کتاب توجه کنیم.

مریم منگلی، مسئول کتابخانه عمومی مهر بهادران ضمن تشکر از فرماندار و دیگر مسئولان، به ارائه توضیحاتی در خصوص کلاس های آموزشی کتابخانه پرداخت.

در این بازدید، مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی مهریز، قول مساعد برای خرید یک دستگاه پروژکتور را داد تا کلاس های آموزشی کتابخانه به نحو مطلوبی برگزار شود. 

گفتنی است، بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مهربهادران و حضور در کلاس آموزشی چرتکه و گفتگوی صمیمی زارع زاده مهریزی با شرکت کنندگان در این کلاس از حاشیه های این بازدید بود.


  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی