اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

بازدید نویسنده فعال کودک و نوجوان از کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی گردکوه

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ

سید علی اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسنده کودک و نوجوان به اتفاق سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی روستای گردکوه دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان مهریز، علیرضا محسنی، مسئول کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی گردکوه ضمن اعلام این خبر گفت: سید علی اصغر سیدآبادی به مناسبت انتخاب روستای گردکوه در جشنواره دوستدار کتاب روستاها و عشایر و در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مطالعه در کودکان، ضمن بازدید از کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی به سوالات کودکان عضو کتابخانه با صبر و حوصله پاسخ داد.

سیدآبادی، در حاشیه این بازدید با تاکید بر اهمیت حضور کودکان در کتابخانه ها یادآور شد: کتابخانه های عمومی با فراهم آوری منابع در موضوعات مختلف و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی نقش بسزایی در پرورش و رشد ذهنی کودکان ایفا می کنند.

نویسنده کودک و نوجوان، زیباسازی بخش کودک را مهم دانست و بیان کرد: فضای مستقل و زیبا برای کودکان در ایجاد آرامش روانی و داشتن هویت فردی مستقل برای آن ها موثر خواهد بود.

علیرضا محسنی، ضمن تشکر از حضور این نویسنده در این کتابخانه، خاطر نشان کرد: حضور نویسندگان کودک و نوجوان در کتابخانه ها موجب دلگرمی کودکان است و آشنایی کودکان و نوجوانان از نزدیک با این نویسندگان، شور و شوق مطالعه در وجود آنان را بیش از پیش افزایش می دهد.

گفتنی است، سیدآبادی، پس از بازدید از بخش های مختلف کتابخانه در بخش کودک حضور یافت و در ادامه کودکان فعال عضو کتابخانه، 4 عنوان کتاب را معرفی و ارائه کردند.


  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی