اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

رونمایی کتاب ماه به زمین آمده در کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ب.ظ

مراسم رونمایی از کتاب «ماه به زمین آمده» تالیف علی اصغر زارع بیدکی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان در روز چهارشنبه 25 مهرماه در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، مهدی معتمدی، مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم که با حضور فرماندار، ریاست اداره کتابخانه های مهریز و دیگر مسئولان برگزار شد علی اصغر زارع بیدکی، نویسنده کتاب، به توضیحاتی در خصوص محتوای کتاب و به تبیین بخشهای مختلف کتاب پرداخت.

سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز، ضمن تقدیر از علی اصغر زارع بیدکی، نویسنده کتاب «ماه به زمین آمده» بیان داشت: ورود به عرصه نویسندگی کاری دشوار است. وی تاکید کرد: نویسندگان جوان باید جسارت و جرأت داشته باشند تا به نویسندگی روی آورند و تالیف کتاب ماه به زمین آمده که نگارشی متفاوت از زندگانی حضرت ابوالفضل(ع) است نشان از توان بالای این نویسنده جوان در این حوزه می باشد.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های مهریز در خصوص رونمایی کتاب «ماه به زمین آمده» گفت: قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا، همچنان پس از گذشت سال‌ها، نویسندگان و پژوهشگران را بر آن می‌دارد تا از زوایای مختلف و ابعاد گوناگون به این رویداد بپردازند. علی اصغر زارع بیدکی نیز با انتشار کتاب در موضوع زندگینامه حضرت ابوالفضل(ع)، نگاه ویژه و متفاوتی را از ساقی لب تشنگان کربلا ارائه کرده است.

در ادامه این جلسه، علی اصغر زارع بیدکی مولف کتاب که از اعضای کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری می باشد گفت: نوشتن کتاب در موضوع محرم و عاشورا کاری دشوار است، اما به برکت امام حسین(ع) و دیگر شهدای کربلا، این کتاب را که نگاهی متفاوت به شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) دارد را به چاپ رساندم.

گفتنی است، کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز طی یک ساله گذشته، میزبان 2 رونمایی کتاب از نویسندگان مهریزی بوده است.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی