اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

آغاز به کار هشتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی در شهرستان مهریز

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ

هشتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی تا پایان تیرماه در کتابخانه ­های عمومی مهریز برگزار می ­شود

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان مهریز، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه­ های عمومی مهریز از شروع به کار هشتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی خبر داد و گفت: مراحل اجرایی هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان یزد با رونمایی از پوستر و کتاب‌های این جشنواره توسط استاندار، آغاز شده است.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در حاشیه رونمایی از پوستر و کتاب­های این جشنواره اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، هفت عنوان کتاب برای مخاطبان سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و شرکت در جشنواره می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه و فایل کتاب‌ها را از سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.yazdpl.ir دریافت کنند.

وی، مهلت شرکت در این جشنواره را تا پایان تیرماه 97 اعلام و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت انفرادی و خانوادگی در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

قریشی، با اشاره به مشارکت یک هزار و 250 نفر از مردم مهریز در سال گذشته، برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوان رضوی را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش بیش از پیش فرهنگ رضوی در میان مردم دانست.

وی، شرکت در جشنواره را به دو صورت مکتوب و الکترونیکی ممکن دانست و گفت: پاسخنامه‌های مکتوب کتاب‌ها در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز موجود است و علاقه‌مندان به شرکت آنلاین در جشنواره نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس www.razavi.iranpl.ir  ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام، به صورت الکترونیکی در هشتمین دوره جشنواره شرکت کنند.  

گفتنی است، کتاب‌های «مهمان خراسان» و «مژده گل» ویژه رده سنی کودک، «مسافر هشتم» و «کاش تو را می‌دیدم» برای رده سنی نوجوان و سه عنوان کتاب «ماه هشتم»، «مهر ولایت در آسمان ایران» و «به سپیدی یک رؤیا» ویژه رده سنی بزرگسال، به عنوان کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شده است.



  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی