اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، روز چهارشنبه، 20 اردیبهشت ماه با حضور معاون فرماندار و اعضای انجمن در محل مجتمع فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، محمد زارع ، معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با توجه بر رشد کمی و کیفی کتابخانه های عمومی شهرستان در سال قبل، بر افزایش عضو و انجام فعالیت های متنوع فرهنگی در جذب افراد علاقمند به کتابخوانی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته در کتابخانه های عمومی در زمینه تعمیر و تجهیز و انجام برنامه های کتابخوانی اظهار داشت : در سال جدید این امکان فراهم است که با الگو برداری از برنامه های کلان فرهنگی در کشور همچون جشنواره کتابخوانی رضوی، در سطح شهرستان به اجرای نشست های ویژه معرفی کتاب و جشنواره و مسابقات کتابخوانی پرداخت.

معاون فرماندار همچنین از اعضا و نهادهای فرهنگی حاضر در جلسه خواست در زمینه تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی و مشارکت جهت شرکت در مسابقه و جذب حمایت های مالی با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همکاری نمایند.

در این نشست، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز ضمن گزارشی از فعالیت های فرهنگی و عمرانی کتابخانه های عمومی شهرستان در سال 95، از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

وی ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش کتابخوانی ، جشنواره کتابخوانی رضوی را در سطح کشور و با معرفی 6 عنوان کتاب و مسابقه به صورت آنلاین و مکتوب تا پایان خرداد ماه اجرا می نماید.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در این زمینه توضیح داد که با جدب حمایت های مالی،امکان سهیمه بندی انتخاب برگزیدگان در سطح شهرستان و نهادهای فرهنگی و مجموعه تحت پوشش وجود دارد.

در پایان هریک از اعضای حاضر، جهت بهتر اجرایی شدن و شرکت هرچه بیشتر مردم در این مسابقه ، نظرات و پیشنهاداتی را بیان کردند.

همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی،تصویب 10 میلیون ریال ازطرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، دهیاری بهادران و مدرسه دخترانه فاطمیه  دوره اول و دوم جهت تهیه جوایز برای شرکت کنندگان در مسابقه ، برگزاری نشست کتابخوان ویژه سربازان و نیز پرداخت نیم درصد سه ماهه چهارم سال 95 به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی