اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

به مناسبت هفته کتاب امام جمعه مهریز از کتابخانه های عمومی شهرستان بازدید کرد

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ق.ظ

همزمان با گرامیدشت هفته کتاب، امام جمعه شهرستان مهریز، صبح روز شنبه 26 آبان ماه، از کتابخانه­ های عمومی مجتمع فرهنگی، بقیه الله(عج)، امام هادی(ع) و شهید مطهری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه ­های عمومی شهرستان مهریز، حجت‌الاسلام والمسلمین، عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه مهریز در جریان بازدید از کتابخانه­ های شهرستان و دیدار با کتابداران مهریزی، ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب­خوانی، کتابداران را از اقشار پرتلاشی دانست که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ مکتوب تلاش می کنند.

عبدالرضا محی ­الدینی در ادامه اظهار داشت: یکی از دغدغه ­های امروزی جامعه ما پایین بودن سرانه مطالعه مردم است و کتابخانه­ ها و در راس آن­ها کتابداران، با انجام فعالیت های فرهنگی مناسب و مفید زمینه حضور اقشار مختلف را به کتابخانه فراهم نمایند.

وی، با اشاره به این که، مطالب فضای مجازی قابل اعتماد نیست و تنها وقت خواننده را می­گیرد بیان داشت: کتاب با ارزش­ترین و قابل اعتماد­ترین منبع موجود است که می­ توان به آن استناد کرد و این جاست که نقش و اهمیت کتابداران و کتابخانه­ ها مشخص می­شود.

حجت­ الاسلام محی­ الدینی، ساختمان وفضای داخلی کتابخانه­ های عمومی مجتمع فرهنگی، بقیه الله(عج) و شهید مطهری را مناسب ارزیابی کرد و خواستار پیگیری اداره کتابخانه ­های عمومی مهریز برای بهسازی کتابخانه عمومی امام هادی(ع) به عنوان قدیمی­ ترین کتابخانه مهریز شد.

در پایان این بازدید، امام جمعه شهرستان، از تلاش­ها و خدمات سعید قریشی و دیگر همکارانش در کتابخانه های عمومی مهریز، قدردانی کرد.

در ادامه، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه­ های عمومی مهریز، گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی مهریز ارائه کرد و افزود: شهرستان مهریز هم‌اکنون ۱۱ باب کتابخانه عمومی دارد که از این تعداد، ۵ باب شهری و ۶ باب نیز روستایی است.

قریشی در ادامه، گزارشی از فعالیت­های فرهنگی کتابخانه­ های شهرستان ارائه کرد و سپس به بیان برنامه­ های شاخص کتابخانه­ ها، در بیست و ششمین دوره بزرگداشت «کتاب، کتاب­خوانی و کتابدار» با شعار «حال خوش خواندن» پرداخت.

سعید قریشی، در پایان، از امام جمعه و همراهانش به دلیل حضور در کتابخانه ­های شهرستان و توجه به کتابداران و کتابخانه­ ها، تشکر و قدردانی کرد.


  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۱)

عالی بود
https://www.bazarganisoroush.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی