اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

استان یزد- شهرستان مهریز- خیابان مطهری جنوبی - جنب زینبیه - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز - تلفن تماس:03532520101

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

این سایت جهت گزارشات خبری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

برگزاری ششمین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان مهریز در سالجاری

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز | شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

معاون فرماندار شهرستان مهریز در آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مطرح کرد

برگزاری نشست های کتابخوان و کلاس های قصه گویی کودکان در کتابخانه ها، شهروندان زیادی را جذب کتابخانه های عمومی نموده است.

ششمین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان مهریز در سالجاری، چهارشنبه(11 اسفند) با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و اعضای انجمن در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، محمد زارع، معان فرماندار در این جلسه، ضمن تسلیت شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، از زحمات اعضای انجمن و نیز اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در برگزاری مستمر جلسات انجمن تشکرکرد.

زارع در ادامه، برگزاری نشست های کتابخوان و کلاس های  قصه گویی در کتابخانه ها با حضور والدین را جهت افزایش ارتقای کتابخوانی در سطح شهرستان و جذب مردم و به ویژه کودکان به کتابخانه را موثر و با اهمیت دانست و اظهار داشت: برگزاری سلسه نشست های معرفی کتاب ها و جلسات قصه گویی و حضور اقشار مختلف در این گونه برنامه ها در کتابخانه های عمومی شهرستان باعث بهبود وضعیت کتابخوانی و بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان شده است و این حرکت فرهنگی و ارزشمند کتابخانه ها قابل ستایش و تقدیر است.

وی همچنین به بهسازی فضای سبز کتابخانه ها اشاره کرد و از شهرداری خواست در این خصوص با  مسئولین کتابخانه ها همکاری نمایند.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید و قدردانی از تعامل خوب و سازنده شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان با کتابخانه ها ،  گزارشی تحلیلی از عملکرد کتابخانه ها و برگزاری نشست های کتابخوان در سه سطح کتابخانه ای ، مدرسه ای و شهرستان در ایام دهه فجر ارائه کرد و از آمادگی اداره کتابخانه ها جهت برگزاری نشست های کتابخوان با نهادها و ادارات شهرستان خبرداد.

در ادامه ی جلسه ، معصومه عقیلی نویسنده کتاب " بررسی الفاظ مربوط به دوست داشتن در قرآن با توجه به تفاسیر آن" ضمن معرفی  کتاب ، 50 نسخه از این کتاب را به کتابخانه های عمومی شهرستان و اعضای انجمن اهدا کرد.

ایجاد و بهبود فضای سبز کتابخانه های شهید مطهری، امام هادی(ع) و بقیه الله؛ همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخوانی با آموزش و پرورش شهرستان در ستادهای اسکان نوروزی مسافران؛ برگزاری جشنواره شعر طنز توسط اداره کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تهیه و نصب تبلیغات کتابخانه ای، کتاب و نویسندگان و ناشران  مهریزی در طول سال آینده توسط شهرداری؛ ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه ها در اولین جلسه انجمن سال آینده؛ برگزاری نشست کتابخوان ویژه معلمین و برگزاری نشست های کتابخوان  مدرسه ای در روستاهای فاقد کتابخانه از مصوبات این جلسه بود.

در پایان از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز تقدیر و تجلیل شد.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی